23. Międzynarodowy Festiwal Filmowy mBank Nowe Horyzonty wystartował – tegoroczna edycja stacjonarna będzie trwała do 30 lipca i tradycyjnie odbędzie się we Wrocławiu. W tym roku po raz kolejny, w ramach działań partnerskich, Wrocław Fashion Outlet organizuje konkurs na najciekawszą stylizację uczestników festiwalu. Laureat, który zostanie wyłoniony w wyniku głosowania przeprowadzonego na profilu centrum na Facebooku, otrzyma wyjątkową nagrodę.
Miłośnicy kina i mody, czyli stylowi festiwalowicze.
Wrocław Fashion Outlet od wielu lat jest partnerem Międzynarodowego Festiwalu Filmowego Nowe Horyzonty. W tym roku w ramach rozgrzewki przed wydarzeniem jedyne modowe centrum outletowe premium w regionie zorganizowało aż cztery bezpłatne pokazy filmowe, którym towarzyszyły dodatkowe atrakcje: muzyka na żywo, konkursy z nagrodami i foodtrucki. Podczas trwającego obecnie festiwalu, będącego prawdziwym świętem kina, centrum organizuje konkurs na najciekawszą stylizację uczestników wydarzenia. W ramach działań partnerskich przedstawiciele Wrocław Fashion Outlet wraz ze stylistką Kasią
Skoczylas i fotografką Martą Filipczyk 23 lipca przemierzali przestrzeń festiwalową w poszukiwaniu uczestników, których stylizacje wzbudzą u nich największy zachwyt.
Wybrańcy otrzymali upominki od Wrocław Fashion Outlet a ich wyjątkowe stylizacje zostały uwiecznione na zdjęciach. Część z nich zostanie opublikowana na facebookowym profilu centrum, gdzie następnie odbędzie się głosowanie na najciekawszą stylizację festiwalu.
„Kino i moda oraz ich przenikanie się to fascynujący duet niekończących się wzajemnych
inspiracji i wizualnych zachwytów. Świat filmu nieustannie wpływa na modowe trendy i gusta, wyznacza Ikony stylu, a także inspiruje do eksperymentowania z ubiorem. Dlatego podczas wydarzenia wśród kinomanów szukaliśmy także miłośników mody. Nasi eksperci w przestrzeni festiwalowej nagrodzili aż 20 stylizacji, a następnie internauci poprzez głosowanie wyłonią głównego laureata konkursu”, wyjaśnia Katarzyna Warzecha, Marketing Director Wrocław Fashion Outlet.
Konkurs na najciekawszą stylizację festiwalu Nowe Horyzonty wystartuje 26 lipca i potrwa do 2 sierpnia. Aby oddać w nim swój głos wystarczy odwiedzić profil Wrocław Fashion Outlet na Facebooku, gdzie opublikowana zostanie galeria zdjęć prezentujących najciekawsze, najbardziej pomysłowe i wzbudzające zachwyt stylizacje zaprezentowane podczas tegorocznej edycji wydarzenia, i polubić zdjęcie swojego faworyta. Laureaci pierwszego, drugiego oraz trzeciego miejsca otrzymają wyjątkową nagrodę w postaci
karty podarunkowej na zakupy we Wrocław Fashion Outlet o wartości kolejno 300, 200 oraz 100 zł.
Więcej na: www.wroclawfashionoutlet.com
Wrocław Fashion Outlet to jedyne modowe centrum outletowe w regionie dolnośląskim. Na ok. 14 000 metrów kwadratowych powierzchni handlowej znajduje się ponad 100 światowych i polskich marek, wśród nich: BOSS Outlet, KARL LAGERFELD, Nike, Levi’s, Lacoste, Asics, Trussardi, Guess, New Balance, adidas, Marc O’Polo, Tommy Hilfiger,
Calvin Klein, Le Creuset, Calzedonia. Lokalizacja w pobliżu lotniska, bliskość Autostradowej Obwodnicy Wrocławia, dogodny dojazd komunikacją miejską i parking na 1 200 miejsc pozwalają klientom dogodnie cieszyć się promocjami przez cały rok. Wrocław Fashion Outlet należy do portfolio VIA Outlets – najszybciej rozwijającego się operatora na
rynku outletów premium w Europie. Europejskie portfolio VIA Outlets obejmuje obecnie 11 centrów w 9 krajach, łącznie około 267 000 metrów kwadratowych powierzchni najmu i ponad 1 100 sklepów.