Dziś o godz. 8.00 rozpoczęła się elektroniczna rekrutacja do wrocławskich szkół podstawowych. Rodzice na wypełnienie w systemie wniosku, wydrukowanie i zaniesienie do szkoły I wyboru mają czas do 10 maja do godz.14.00. Ze względu na nadchodzący długi weekend uczulamy, że tego czasu nie zostało tak naprawdę wiele.
Szczegółowy informator, zasady naboru, harmonogram oraz, kryteria naboru do szkół podstawowych na rok szkolny 2016/2017 opublikowane są na portalu edukacyjnym www.edu.wroclaw.pl.
Pytania w sprawie rekrutacji można kierować bezpośrednio szkoły w godzinach ich pracy oraz na ogólny numer Teleinformatycznego Centrum Obsługi Mieszkańca 71 777 77 7 w godzinach 8.00-15.45.
Rejestracja elektroniczna obejmuje; przedszkola, szkoły podstawowe, gimnazja, licea, technika oraz zasadnicze szkoły zawodowe.
Rekrutacja natomiast nie obejmuje następujących jednostek; szkoły muzyczne, szkoły plastyczne, policealne, uzupełniające, szkoły i oddziały specjalne do których obowiązują odrębne procedury kierowania, młodzieżowe domy kultury, placówki publiczne prowadzone przez organ inny niż Miasto a także placówki niepubliczne.