Zobacz, kto napędza WRO. Made in Wrocław 2018 

0

17 października w Centrum Kongresowym przy Hali Stulecia odbędzie się druga edycja wydarzenia Made in Wrocław. Podczas bezpłatnych targów mieszkańcy zobaczą m.in. produkty globalnych marek i startupów działających w mieście, a na konferencji biznesowej będzie można posłuchać twórców firm wartych niemal miliard dolarów.

Pierwszą edycję Made in Wrocław urząd miasta oraz Agencja Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej zorganizowały w grudniu 2017 roku. Wówczas wydarzenie odwiedziło około 4 tys. osób, w tym także uczniowie, studenci oraz całe rodziny. W tym roku impreza odbędzie się po raz drugi, ponownie jako połączenie całkowicie darmowych targów oraz biletowanej konferencji biznesowej. Miejscem spotkania znów będzie Centrum Kongresowe przy Hali Stulecia.

Made in Wrocław, bezpłatne targi  

Sponsorowane

– Made in Wrocław pokazuje społeczną i biznesową energię Wrocławia. Zdecydowaliśmy się na organizację drugiej edycji, ponieważ w zeszłym roku wydarzenie zostało dobrze przyjęte zarówno przez mieszkańców, jak i przedstawicieli firm – mówi prezydent miasta Rafał Dutkiewicz.

– Dzięki naszej wspólnej pracy Wrocław zwiększył swoje globalne znaczenie, awansował do kategorii miast gamma i został doceniony m.in. za centra innowacji czy wysoką jakość edukacji. Made in Wrocław to szansa, by porozmawiać o fundamentach tego sukcesu, ale też zastanowić się nad przyszłością – dodaje prezydent Wrocławia.

Co mieszkańcy zobaczą w tym roku na bezpłatnych targach? Swoje stoiska już zapowiedziały takie firmy jak Mondelez International, 3M, GlobalLogic czy Volvo. Dodatkowo innowacje i wynalazki zaprezentuje ponad 25 startupów. Wrocławianie uczestnicząc w wydarzeniu mogą odwiedzić aż sześć stref, w tym strefę przemysłu 4.0, strefę gastro, smart city oraz AR i VR, jak również wygrać nagrody „Made in Wrocław”

Made in Wrocław – konferencja

Motywem przewodnim konferencji będzie Wrocław i to co go napędza. Założyciele i menedżerowie największych firm działających w mieście postarają się odpowiedzieć na pytanie, co marka Made in Wrocław oznacza dziś, a co oznaczać może w najbliższej przyszłości. Opowiedzą także, jak udało im się dojść do globalnego sukcesu.

Wstęp na konferencję jest płatny, kosztuje jednak tylko 49 zł.

Konferencję otworzy prezydent Wrocławia Rafał Dutkiewicz. W sesji inauguracyjnej wezmą udział Piotr Krupa, prezes firmy Kruk (jej wycena na giełdzie to niemal miliard dolarów), Jacek Levernes, honorowy prezes Związku Liderów Usług Biznesowych – ABSL (firmy w nim zrzeszone zatrudniają w sumie 250 tys. pracowników) oraz Dorota Jarodzka-Śródka, wiceprezes Archicom i Przewodnicząca Rady Polskiego Związku Firm Deweloperskich.

W kolejnych częściach prezentacje wygłoszą m.in. dr Olga Malinkiewicz z Saule Technologies (laureatka nagrody MIT Technology Review Innovator under 35 z roku 2015), ale także dr Adam Domanasiewicz, światowej sławy chirurg z Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego we Wrocławiu. Made in Wrocław nie koncentruje się bowiem wyłącznie na biznesie, ale pokazuje wyjątkowe osoby działające w naszym mieście.

Konferencję poprowadzi dziennikarz Maciej Orłoś.

– Jeśli chodzi o część merytoryczną to zaproszeni przez nas prelegenci mogliby wystąpić na dowolnej konferencji biznesowej w Polsce czy w Europie i wszędzie byliby słuchani z uwagą. Oni jednak nie tylko na Made in Wrocław wystąpią, oni pozostaną związani z miastem także po imprezie – nadal będą tu tworzyć czy pracować – podkreśla Ewa Kaucz, prezes Agencji Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej. – Made in Wrocław to więc szansa nie tylko na posłuchanie inspirującej prelekcji, ale także na poznanie potencjalnych klientów, partnerów biznesowych czy zapoczątkowanie wspólnych przedsięwzięć – dodaje prezes ARAW.

Made in Wrocław 2018 odbędzie się w środę, 17 października, w Centrum Kongresowym przy Hali Stulecia.  Początek konferencji godz. 9:30, początek targów o godz. 10:00. 

Więcej szczegółów dostępnych jest na stronie internetowej www.made-in-wroclaw.pl. Można też bezpośrednio odwiedzić strony poszczególnych części:  www.made-in-wroclaw.pl/targi oraz www.made-in-wroclaw.pl/konferencja. 

Sponsorzy „Made in Wrocław”: Cavatina, Randstad, CBRE i Wrocławski Port Lotniczy. Partnerzy merytoryczni: Wrocławski Park Technologiczny, Polski Ośrodek Rozwoju Technologii, JP Weber, 3M, Nokia Garage, Volvo

Partnerzy: MPWiK Wrocław, Smart City Wrocław, ZOO Wrocław

Wasze komentarze

Komentarze