Lacoste, producent odzieży sportowej z segmentu premium, zmienił swoją lokalizację na terenie Wrocław Fashion Outlet. Nowy salon francuskiej marki to nie tylko większa powierzchnia – 268 zamiast 168 m² – ale także szereg zmian dotyczących wystroju oraz asortymentu.
Z okazji otwarcia nowego sklepu dla kupujących przygotowano również wyjątkowe promocje.
Elegancki wystrój i jeszcze szersza oferta luksusowych artykułów
Lacoste to kultowa francuska marka premium oferująca odzież, obuwie i akcesoria dla kobiet, mężczyzn oraz dzieci. Charakterystyczne logo zielonego krokodyla jest rozpoznawalne na całym świecie i stanowi synonim sportowej elegancji, najwyższej jakości i dbałości o detale. Jest także doskonale znane klientom Wrocław Fashion Outlet, w którym to centrum marka obecna jest od 2018 roku.
Aby móc jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby klientów i podkreślić charakter brandu zdecydowano o powiększeniu powierzchni, zmianie wyglądu i rozszerzeniu asortymentu sklepu zlokalizowanego we Wrocław Fashion Outlet – ma on zyskać bardziej butikowy, kameralny charakter. „Lacoste, jako marka premium, przykłada ogromną wagę do wyglądu swoich sklepów oraz jakości obsługi. Zależy nam na indywidualnym podejściu do klienta – chcemy, aby wizyta w naszym salonie wiązała się dla niego z wyjątkowymi doznaniami zakupowymi. Jednocześnie zależy nam, aby kupujący zyskali dostęp do jeszcze większej liczby kolekcji, także tych luksusowych. Z tego względu podjęliśmy decyzję o powiększeniu salonu, zmianie wystroju (nabrał on bardziej eleganckiego charakteru), jak i asortymentu, który rozszerzyliśmy o jeszcze więcej artykułów z segmentu premium”, zaznacza Joanna Ganne, przedstawiciel Lacoste. „Obecnie to największy salon Lacoste dostępny dla klientów w regionie Dolnego Śląska”, dodaje Joanna Ganne.
Potwierdzenie udanej współpracy z Wrocław Fashion Outlet
„Marka Lacoste jest obecna we Wrocław Fashion Outlet od kilku lat i przez cały ten czas cieszy się dużym zainteresowaniem naszych klientów, którzy cenią sobie możliwość zakupu wysokiej jakości ubrań i akcesoriów, z jakich słynie producent, w atrakcyjnych, outletowych cenach. Decyzja o zmianie lokalizacji i powiększeniu powierzchni sklepu o 100 m² stanowi dla nas potwierdzenie udanej współpracy oraz jest dowodem silnej pozycji Wrocław Fashion Outlet na rynku centrów handlowych”, podkreśla Aleksandra Perz, dyrektor Wrocław Fashion Outlet.
Wrocław Fashion Outlet to największe modowe centrum outletowe w Polsce południowo-zachodniej. Na powierzchni mierzącej blisko 14 tys. metrów kwadratowych znajduje się ponad 100 światowych i polskich marek, wśród nich: KARL LAGERFELD, Lacoste W.KRUK, Levi’s, , Marc O’Polo i Triumph. Przez cały rok we Wrocław Fashion Outlet można skorzystać z cen niższych nawet do 70 proc. w porównaniu z cenami pierwotnymi. Lokalizacja w pobliżu lotniska, bliskość Autostradowej Obwodnicy Wrocławia, dogodny dojazd komunikacją miejską i parking na 1 200 miejsc pozwalają klientom w wygodny sposób cieszyć się promocjami. Wrocław Fashion Outlet należy do portfolio VIA Outlets – najszybciej rozwijającego się operatora na rynku outletów premium w Europie. Europejskie portfolio VIA Outlets obejmuje obecnie 11 centrów w 9 krajach, łącznie to około 265 000 metrów kwadratowych powierzchni najmu i ponad 1 100 sklepów.
Więcej na: www.wroclawfashionoutlet.com