Nowoczesna przestrzeń dla klientów i pracowników
Nowy oddział, oddalony zaledwie o 200 metrów od poprzedniej lokalizacji, mieści się w ciągu handlowo-usługowym. Placówka jest w pełni dostępna, dzięki podjazdowi dla wózków i osób z niepełnosprawnościami, a jej usytuowanie przy głównych ulicach i w sąsiedztwie sklepów wielkopowierzchniowych sprawia, że jest doskonale widoczna i łatwo dostępna.
W nowej siedzibie klienci mogą liczyć na więcej przestrzeni i komfortowe warunki obsługi. Oddział został wyposażony w nowoczesny system zarządzania kolejką, stanowisko samoobsługowe, pokoje spotkań dla klientów biznesowych oraz monitor multimedialny w strefie oczekiwania. Aranżację wnętrza dopełniają funkcjonalne rozwiązania i elementy wizualne, takie jak fototapeta, które tworzą przyjazną atmosferę.
– Dzięki nowej lokalizacji możemy nie tylko poprawić komfort obsługi naszych klientów, ale także zaoferować im nowoczesne rozwiązania i pełny zakres usług. To przestrzeń, która łączy funkcjonalność z estetyką i podkreśla profesjonalizm naszej kadry. Jesteśmy przekonani, że nowy oddział stanie się ważnym punktem dla mieszkańców Psiego Pola i lokalnych przedsiębiorców – mówi Marzena Ozimek, dyrektorka Oddziału 23 PKO Banku Polskiego we Wrocławiu.
Rozwój i zaangażowanie lokalne
Placówka aktywnie angażuje się także w życie lokalnej społeczności– od lat organizuje spotkania edukacyjne, m.in. w Klubie Seniora na Psim Polu, poświęcone bezpieczeństwu w sieci, a także bierze udział w rodzinnych piknikach w lokalnych przedszkolach. Oddział wspiera też inicjatywy charytatywne – pracownicy uczestniczyli w akcjach „Szlachetna Paczka” oraz „Bądź Bankowym Mikołajem”, a także w zbiórkach dla dzieci niepełnosprawnych w Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym im. Jana Pawła II w Jaszkotlu.
Wrocław – miasto o ogromnym potencjale
Wrocław, stolica Dolnego Śląska i trzecie pod względem liczby ludności miasto w Polsce, jest dynamicznie rozwijającym się ośrodkiem biznesowym. Szczególną rolę odgrywa tu aglomeracja wrocławska z licznymi strefami przemysłowymi i centrami usługowymi.
O nowych perspektywach mówiła Małgorzata Czerwińska, dyrektor regionu bankowości detalicznej PKO Banku Polskiego we Wrocławiu, która razem z kluczowymi przedstawicielami władz miasta, służb mundurowych, banku, biznesu, współpracownikami i klientami uroczyście otwierała oddział:
– To dla nas szczególne wydarzenie, stanowiące symbol naszego zaangażowania w rozwój gospodarczy miasta i całego regionu dolnośląskiego. Zmieniając lokalizację oddziału, zmieniamy się dla naszych wrocławskich klientów. W ten sposób, dopasowując się do aktualnych potrzeb biznesowych, odpowiadamy na oczekiwania dynamicznie rozwijającego się miasta i jego mieszkańców.
Nie ulega wątpliwości – przeniesienie oddziału do nowej lokalizacji, przy ul. Bierutowskiej 2F to nie tylko zmiana adresu – to inwestycja w lepszą jakość obsługi, nowoczesne technologie i jeszcze mocniejsze powiązania z lokalną społecznością.