Nowoczesna przestrzeń dla klientów i pracowników

Nowy oddział, oddalony zaledwie o 200 metrów od poprzedniej lokalizacji, mieści się w ciągu handlowo-usługowym. Placówka jest w pełni dostępna, dzięki podjazdowi dla wózków i osób z niepełnosprawnościami, a jej usytuowanie przy głównych ulicach i w sąsiedztwie sklepów wielkopowierzchniowych sprawia, że jest doskonale widoczna i łatwo dostępna.

W nowej siedzibie klienci mogą liczyć na więcej przestrzeni i komfortowe warunki obsługi. Oddział został wyposażony w nowoczesny system zarządzania kolejką, stanowisko samoobsługowe, pokoje spotkań dla klientów biznesowych oraz monitor multimedialny w strefie oczekiwania. Aranżację wnętrza dopełniają funkcjonalne rozwiązania i elementy wizualne, takie jak fototapeta, które tworzą przyjazną atmosferę.

Dzięki nowej lokalizacji możemy nie tylko poprawić komfort obsługi naszych klientów, ale także zaoferować im nowoczesne rozwiązania i pełny zakres usług. To przestrzeń, która łączy funkcjonalność z estetyką i podkreśla profesjonalizm naszej kadry. Jesteśmy przekonani, że nowy oddział stanie się ważnym punktem dla mieszkańców Psiego Pola i lokalnych przedsiębiorców – mówi Marzena Ozimek, dyrektorka Oddziału 23 PKO Banku Polskiego we Wrocławiu.

Rozwój i zaangażowanie lokalne

Placówka aktywnie angażuje się także w życie lokalnej społeczności– od lat organizuje spotkania edukacyjne, m.in. w Klubie Seniora na Psim Polu, poświęcone bezpieczeństwu w sieci, a także bierze udział w rodzinnych piknikach w lokalnych przedszkolach. Oddział wspiera też inicjatywy charytatywne – pracownicy uczestniczyli w akcjach „Szlachetna Paczka” oraz „Bądź Bankowym Mikołajem”, a także w zbiórkach dla dzieci niepełnosprawnych w Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym im. Jana Pawła II w Jaszkotlu.

Wrocław – miasto o ogromnym potencjale

Wrocław, stolica Dolnego Śląska i trzecie pod względem liczby ludności miasto w Polsce, jest dynamicznie rozwijającym się ośrodkiem biznesowym. Szczególną rolę odgrywa tu aglomeracja wrocławska z licznymi strefami przemysłowymi i centrami usługowymi.

O nowych perspektywach mówiła Małgorzata Czerwińska, dyrektor regionu bankowości detalicznej PKO Banku Polskiego we Wrocławiu, która razem z kluczowymi przedstawicielami władz miasta, służb mundurowych, banku, biznesu, współpracownikami i klientami uroczyście otwierała oddział:

To dla nas szczególne wydarzenie, stanowiące symbol naszego zaangażowania w rozwój gospodarczy miasta i całego regionu dolnośląskiego. Zmieniając lokalizację oddziału, zmieniamy się dla naszych wrocławskich klientów. W ten sposób, dopasowując się do aktualnych potrzeb biznesowych, odpowiadamy na oczekiwania dynamicznie rozwijającego się miasta i jego mieszkańców.

Nie ulega wątpliwości – przeniesienie oddziału do nowej lokalizacji, przy ul. Bierutowskiej 2F to nie tylko zmiana adresu – to inwestycja w lepszą jakość obsługi, nowoczesne technologie i jeszcze mocniejsze powiązania z lokalną społecznością.

Wasze komentarze

Komentarze

Sponsorowane
Poprzedni artykułDzień Chłopaka 2025 już jutro! Czym się różni od Dnia Mężczyzn? Co kupić na prezent?
Następny artykułDolny Śląsk — najlepsze miejsca na jesienny wypad z przyjaciółką (na podstawie Booking.com)
Małgorzata Braszka
Redaktorka naczelna portalu. Zakochałam się we Wrocławiu od pierwszego wejrzenia. Kocham odkrywać nowe rzeczy i dzielić się nimi z innymi. Jeśli mam wybierać pomiędzy weekendem w hotelu SPA, a pokonaniem 200km w kilka dni na rowerze, to wybieram to drugie :) Jestem niepoprawną optymistką.