Lokalny biznes potrzebuje równie skutecznego promowania co duże firmy. Zwłaszcza w tak wysoko rozwiniętym mieście jak Wrocław. Właściwie przeprowadzona kampania marketingowa w internecie pomoże dotrzeć do dużej liczby potencjalnych klientów, co przełoży się na wzrost zysków firmy.

Czy warto w tej sprawie zwrócić się do specjalistów? Jaka agencja social media we Wrocławiu jest skuteczna w działaniach dla lokalnego biznesu?

Dobra reklama, która pomaga budować pozytywny wizerunek firmy i wyróżnia ją na tle konkurencji to działania, które trzeba odpowiednio zaplanować i wdrożyć, aby uniknąć najczęstszych błędów popełnianych przy promowaniu.

Jakich błędów unikać? 

Brak firmowych profili w mediach społecznościowych

Często zdarza się, że mała lokalna firma w ogóle nie posiada profilu firmy na żadnym portalu społecznościowym, albo jest on prowadzony w sposób niewłaściwy. Klienci bardzo często szukają firm oferujących konkretne usługi właśnie w sieci, zwłaszcza w mediach społecznościowych. Nie posiadając profilu firma traci szansę na bycie zauważoną i zdobycie nowych klientów. Profesjonalnie prowadzone strony np. na Facebooku i Instagramie buduje pozytywny wizerunek oraz daje wspaniałe możliwości kontaktu z klientami. Publikowanie ciekawych treści związanych z profilem działalności pomaga zdobyć nowych fanów, którzy być może skorzystają z usług firmy.

Prowadzenie profili warto zlecić profesjonalistom, którzy doskonale wiedzą, w jaki sposób pozyskiwać nowych obserwujących. Agencja social media zadba o regularne publikacje postów, które będą pojawiać się nawet kilka razy w tygodniu.

We Wrocławiu jedną z lepszych agencji, do której warto zwrócić się w tej sprawie jest BiggerB Agencja social media. Agencja ta, pomogła już wielu mniejszym i większym wrocławskim firmom w wybiciu się wśród konkurencji.

Brak wizytówki firmy w Google

Darmowe narzędzie udostępnione przez Google daje możliwość stworzenia wizytówki firmy, która będzie wyświetlała się w wynikach wyszukiwania. Pozwala ona na przedstawienie najważniejszych informacji o firmie, takich jak adres czy dane kontaktowe. Znacząco poprawia to widoczność firmy w internecie, ponieważ ogromna ilość użytkowników bazuje na informacjach zawartych w wizytówce znalezionej w Google.

Skomplikowany formularz kontaktowy na stronie

Klienci, którzy trafią na stronę i potrzebują uzyskać dodatkowe informacje wolą skorzystać z formularza kontaktowego niż próbować dodzwonić się do siedziby firmy. Jest to szybki i wygodny sposób komunikacji. Jeśli strona nie posiada formularza może spowodować to zniechęcenie klienta i jego utratę. Błędem są również formularze, które wymagają wypełnienia  pól, które są czasochłonne i ingerujące w prywatność klientów.

Niewłaściwe pozycjonowanie strony

Strona firmy musi być odpowiednio pozycjonowana, aby po wpisaniu w wyszukiwarkę odpowiedniej frazy pojawiła się w pierwszych wynikach wyszukiwania. Aby osiągnąć ten cel wszystkie treści publikowane na stronie muszą być odpowiednio przemyślane i spełniać zasady tzw. SEO. Optymalizacja elementów witryny pod tym kątem zwiększa jej widoczność i możliwość dotarcia do większej ilości klientów. Jest to proces długotrwały i wymagający specjalistycznej wiedzy, dlatego warto powierzyć pozycjonowanie strony agencji, dzięki której promocja lokalnego biznesu odniesie sukces.

Nie utrzymywanie dobrych relacji z klientami

Zdarza się, że strona cieszy się dużym zainteresowaniem, a klienci chętnie dokonują na niej zakupów czy zamówień, ale relacje między klientem a firmą ograniczają się tylko do kontaktu niezbędnego do przeprowadzenia transakcji. Jest to duży błąd, ponieważ klient, który nie czuje się ważny może już nigdy nie skorzystać z jej usług. Dobrym pomysłem jest regularny kontakt z klientami, informowanie ich o ciekawych ofertach lub przecenach. Poczują się docenieni jeśli dostaną np. kupon rabatowy z okazji urodzin lub imienin.

Skuteczna agencja social media we Wrocławiu

Prowadzenie kampanii promocyjnych lokalnego biznesu to bardzo czasochłonne zajęcie, które przynosi świetne efekty, ale tylko wtedy gdy jest odpowiednio zaplanowane. Warto skorzystać z doświadczenia profesjonalistów, którzy zawodowo zajmują się marketingiem w sieci. Przykładowo Agencja social media BiggerB zadba o to, aby firma zaistniała w mediach społecznościowych i regularnie zdobywała nowych fanów.

 

 

Wasze komentarze

Komentarze

Sponsorowane