Uniwersytet Wrocławski wśród najlepszych marek w Polsce!

0

W najnowszym rankingu TopMarka2021 Uniwersytet Wrocławski zadebiutował na 6. miejscu wśród polskich uczelni wyższych i na 130. miejscu wśród 500 najsilniejszych medialnie marek w Polsce.

W opublikowanym w dwumiesięczniku ”Press” 2 listopada rankingu, przygotowanym przez Press Service, sklasyfikowano 500 najsilniejszych medialnie marek z Polsce – po 10 z 50 najczęściej pojawiających się w mediach branż.

Uniwersytet Wrocławski pojawił się po raz pierwszy w tym prowadzonym od 14 lat zestawieniu – od razu na 6. Miejscu wśród uczelni wyższych. Wyprzedziły nas tylko trzy uczelnie warszawskie, uniwersytety z Krakowa i Poznania.

Już samo pojawienie się w rankingu Top Marka to dla nas wielki sukces – mówi dr Katarzyna Uczkiewicz, rzeczniczka prasowa Uniwersytetu Wrocławskiego – Sukces tym większy, że wraz z Tomaszem Sikorą, kierownikiem Działu ds. Komunikacji Uniwersytetu Wrocławskiego, zaczęliśmy budować nową strategię medialną i wizerunkową zaledwie nieco ponad rok temu. Chcemy pokazywać naszych aktywnych, zaangażowanych, ambitnych studentów,  naszych wybitnych badaczy, którzy są ekspertami w swoich dziedzinach i nie tylko uczą, ale też zmieniają świat. Nie byłoby to możliwe, gdyby nie nasz zespół, pracownicy Działu ds. Komunikacji, którym bardzo dziękujemy za ten rok.

Wasze komentarze

Komentarze

Sponsorowane
Poprzedni artykułDolnośląska Budowa Roku. Browary Wrocławskie i City Forum na podium!
Następny artykułObowiązek maseczkowy: MPK apeluje do policji
Redaktorka naczelna portalu. Zakochałam się we Wrocławiu od pierwszego wejrzenia. Kocham odkrywać nowe rzeczy i dzielić się nimi z innymi. Jeśli mam wybierać pomiędzy weekendem w hotelu SPA, a pokonaniem 200km w kilka dni na rowerze, to wybieram to drugie :) Jestem niepoprawną optymistką.