Kto i jak rozwija Wrocław? Startuje Made in Wroclaw 2020

0

Wrocław to miasto napędzane przez innowacje! Okazją do zobaczenia, kto i jak je rozwija, będą bezpłatne targi i konferencja Made in Wroclaw 2020, które odbędą się online w dniach 20-22.10.2020.

Na uczestników czekają prelekcje i panele dyskusyjne z udziałem liderów biznesu, startupów oraz przedstawicieli środowiska akademickiego, warsztaty, networking online, a także konkursy z nagrodami.

Tegoroczne Made in Wroclaw odbędzie się w wyjątkowej formule – potrwa aż 3 dni, a każdy z nas będzie mógł uczestniczyć bezpłatnie w wirtualnej konferencji i targach pokazujących jak rozwija się we Wrocławiu nie tylko biznes, ale i kreatywność mieszkańców miasta!

Konferencja poświęcona temu, z czym mierzy się dziś biznes

Od 20 do 22 października goście specjalni Made in Wroclaw będą rozmawiać o wyzwaniach, które stoją dziś przed biznesem. – Zaprosiliśmy do udziału w konferencji reprezentantów różnych sektorów rynku. Będą z nami przedstawiciele wrocławskich firm będących dumą Wrocławia, rozwijających różnego typu innowacje, mających status światowych liderów. Nie zabraknie też przedstawicieli prężnie działającego wrocławskiego środowiska akademickiego. Jesteśmy przekonani, że zapewni to najwyższy poziom wystąpień i każdy uczestnik znajdzie w programie wydarzenia interesujący go temat – opowiada Magdalena Okulowska, prezes Agencji Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej.

Każdy dzień konferencji będzie miał motyw przewodni. Pierwszy zostanie poświęcony temu, jak koronawirus zmienił nasz sposób postrzegania biznesu, drugi czwartej rewolucji przemysłowej na Dolnym Śląsku, a trzeci temu, czy ekonomia może działać w służbie ekologii. Spotkania będą kończyć się networkingiem online, pozwalającym uczestnikom konferencji na bezpośrednią rozmowę z prelegentami. W aplikacji konferencyjnej czekają na nich również konkursy. Do wygrania są smartwatche, kompleksowy projekt brandingu biura sponsorowany przez firmę Space Wizard oraz pakiet VIP pass, czyli kompleksową obsługę w strefie VIP od wrocławskiego Lotniska.

Targi dla przedsiębiorców, studentów i każdego z nas!

Wirtualne targi odbędą się 22 października, czyli ostatniego dnia Made in Wroclaw 2020. Będą na nich obecne wrocławskie startupy, liderzy biznesu i instytucje, które współtworzą miasto. Każdy uczestnik będzie mógł znaleźć w ich trakcie coś dla siebie. Przedsiębiorcy będą mogli zdobyć nowe kontakty biznesowe, czy pozyskać wiedzę na temat tego, gdzie można uzyskać wsparcie w rozwoju firmy. – Jak co roku nie może nas zabraknąć na Made in Wroclaw, święcie wrocławskiej przedsiębiorczości. Podobnie jak nasze miasto, my również nie zwalniamy tempa i stale wspieramy firmy w rozwijaniu innowacji. Pomagamy im w tym m.in. przez nasz autorski mechanizm Bon na Dotację, który umożliwia otrzymanie bezzwrotnego wsparcia finansowego na przygotowanie aplikacji o środki unijne na prowadzenie projektów badawczo-rozwojowych. Między innymi o tym opowiemy na targach Made in Wroclaw! – komentuje Maciej Potocki, prezes Wrocławskiego Parku Technologicznego.

Nowych perspektyw rozwoju uczestnicy targów będą mogli poszukiwać nie tylko na wirtualnych stoiskach firm i relacjonowanej na żywo głównej scenie targowej, ale też w trakcie spotkań matchmakingowych 1:1, sesji networkingowych oraz innowacyjnego, interaktywnego warsztatu Liberating Structures, podczas którego można zyskać nie tylko konkretną wiedzę, ale i konkretne kontakty.

Targi będą też okazją do zapoznania się z perspektywami rozwoju kariery we wrocławskich firmach. Opowiedzą one o tym na swoich stoiskach, scenie targowej oraz w trakcie indywidualnych spotkań, na które można umówić się z ich przedstawicielami w aplikacji targowej jeszcze przed wydarzeniem. Made in Wroclaw towarzyszy też wyzwanie organizowane we współpracy z ChallengeRocket. Mogą wziąć w nim udział osoby, które chcą się rozwijać w branży IT. Jest ono okazją do sprawdzenia swoich umiejętności i rozpoczęcia pracy w firmach takich jak Nokia, Schaeffler i mBank. Aktywne uczestnictwo w targach to też szansa na zdobycie nagród takich jak hulajnoga Xiaomi, kamera goPro czy słuchawki bluetooth JBL!

Made in Wroclaw, czyli przestrzeń wymiany doświadczeń

Made in Wroclaw organizowane jest po raz czwarty. Co roku wydarzenie przyciąga kilka tysięcy osób, które cenią sobie wymianę doświadczeń i inspiracji. Pokazuje też, że Wrocław to dobre miejsce na rozwój, niezależnie od tego, jak go rozumiemy. – CBRE od 20 lat świadczy kompleksowe usługi w branży nieruchomości komercyjnych w Polsce. Obserwując zmieniający się rynek, monitorując jego potrzeby, wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych odbiorców. Dzięki takim spotkaniom jak Made in Wroclaw możemy nawiązywać dialog z podmiotami zainteresowanymi rozwojem w tej części kraju, a także dzielić się z nimi naszą wiedzą i doświadczeniem. Wrocław jest kluczowym miastem na biznesowej
i turystycznej mapie Polski. Przyciąga młodych i dobrze wykształconych pracowników o wysokich kompetencjach. To świetna lokalizacja zarówno dla lokalnych, jak i międzynarodowych inwestorów –
komentuje Łukasz Kałędkiewicz, członek zarządu operacyjnego CBRE Polska, Senior Director, Head of Advisory & Transaction Services.

Made in Wroclaw odbędzie się między 20 a 22 października 2020 r. Konferencja potrwa trzy dni, a targi odbędą się ostatniego dnia – 22 października 2020 r. Udział w obu wydarzeniach jest bezpłatny, a rejestracja jest możliwa na www.made-in-wroclaw.pl.

Wydarzenie organizowane jest przez Agencję Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej i Miasto Wrocław. Partnerami Merytorycznymi Made in Wroclaw 2020 są 3M, FANUC Polska, Whirlpool Company Polska Sp. z o.o., GlobalLogic, ITCorner, SoDA oraz MPWiK Wrocław, a patronat strategiczny nad wydarzeniem objęło Hays Poland, CBRE, mBank private banking oraz firma doradcza JP Weber. Partnerami Made in Wroclaw 2020 są Hala Stulecia, ZOO Wrocław, Aquapark Wrocław, SmartCity, Stadion Wrocław, Wrocławski Park Technologiczny, Port Lotniczy Wrocław. Patronaty honorowe: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu, Narodowe Centrum Badań
i Rozwoju, Politechnika Wrocławska, Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, Wałbrzyska Specjalna Strefa Ekonomiczna, Polsko-Niemiecka Izba Przemysłowo-Handlowa, American Chamber of Commerce i Uniwersytet Wrocławski.

Czytaj również: Jak niedrogo promować lokalny biznes? Odkryj sposoby agencji social media z Wrocławia

Wasze komentarze

Komentarze

Sponsorowane