Organizator imprezy sportowej, zawodów czy nawet maratonu biegowego powinien wiedzieć, jak skutecznie wypromować takie wydarzenie. To podstawa, aby przyciągnąć uwagę potencjalnych uczestników, a także zwiększyć zasięgi marki odpowiedzialnej za sponsoring i organizację całego eventu. Odpowiadasz za działania reklamowe i chcesz zmaksymalizować poziom zainteresowania imprezą? Zobacz, jak w tym celu wykorzystać kubki i inne gadżety reklamowe.

Sportowe gadżety reklamowe – jak je wykorzystać do promocji eventu?

Gadżety sportowe świetnie sprawdzają się podczas promocji różnego typu eventów. Uczestnicząc, np. jako współorganizator lub sponsor, możesz zwiększyć w ten sposób rozpoznawalność marki i zachęcić uczestników do aktywnego udziału w zawodach. W praktyce kubki i inne sportowe gadżety z logo marki da się wykorzystać jako:

  • drobny upominek dla uczestników zawodów, np. biegowych;
  • element podkreślający identyfikacje marki z wydarzeniem, np. opaski silikonowe z logo marki;
  • praktyczny gadżet dla organizatorów wydarzenia, np. ręczniki i koszulki z logo marki dla instruktorów, ratowników.

Gadżety sportowe nie tylko zwiększają widoczność marki, ale też wzmacniają więź z odbiorcą. Dają poczucie zaangażowania i są praktyczne na co dzień. Jeśli chcesz skutecznie promować markę w czasie zawodów, koniecznie stawiaj na jakość, eleganckie nadruki i funkcjonalność gadżetów. To przepis na sukces!

Jakie sportowe gadżety reklamowe są przydatne w promocji marki podczas eventu tematycznego?

Jeśli chcesz skuteczniej promować swoją markę, możesz wykorzystać sponsoring imprez masowych i wydarzeń sportowych. To eventy, które są w stanie przyciągnąć setki, a nawet tysiące osób w obrębie miasta lub województwa. Aby takie działania miały jakikolwiek sens, musisz zadbać o skuteczną promocję wydarzenia. Do tego da się wykorzystać różne sportowe gadżety reklamowe takie, jak:

  • kubki reklamowe z nadrukiem logo marki;
  • butelki na wodę;
  • smycze reklamowe;
  • otwieracze do butelek;
  • worki i plecaki, np. dla uczestników wydarzenia;
  • notesy promocyjne;
  • odblaski z nadrukiem.

Możliwości jest naprawdę mnóstwo. A może szukasz produktów reklamowych, które będą wykonane z maksymalną precyzją i skutecznie przyciągną uwagę potencjalnych klientów w dniu imprezy? Sprawdź ofertę firmy Artilon: https://www.artilon.pl/kategorie/kubki-reklamowe/3.

Co najpierw promować – event sportowy czy własną markę?

Tutaj zasada jest prosta. Jeśli Twoja firma zobowiązała się do organizacji sportowej imprezy lub pokrycia części kosztów ponoszonych na jej przygotowanie… najpierw zadbaj o skuteczną promocję samego wydarzenia. W ten sposób przyciągniesz większą liczbę osób w dniu eventu. Promocja marki powinna odbywać się dokładnie w dzień organizacji zawodów. Możesz rozdawać uczestnikom różne gadżety promocyjne i organizować konkursy z nagrodami oznaczonymi logo marki. W ten sposób zwiększysz jej rozpoznawalność i uskutecznisz pasywną formę reklamy. Takie działania z użyciem sportowych gadżetów reklamowych mają sens, jeśli chcesz zbudować pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa wśród lokalnej społeczności.

Wasze komentarze

Komentarze

Sponsorowane
Poprzedni artykułJak maksymalnie wykorzystać swoje możliwości przy kredycie hipotecznym?
Małgorzata Braszka
Redaktorka naczelna portalu. Zakochałam się we Wrocławiu od pierwszego wejrzenia. Kocham odkrywać nowe rzeczy i dzielić się nimi z innymi. Jeśli mam wybierać pomiędzy weekendem w hotelu SPA, a pokonaniem 200km w kilka dni na rowerze, to wybieram to drugie :) Jestem niepoprawną optymistką.