W Polsce mamy już hotele stworzone specjalnie dla kobiet, ale przybywa też miejsc przyjaznych kobietom i nie tylko dla nich przeznaczonych. Zbiór przemyślanych rozwiązań, zmysłowe wrażenia i kobiece inspiracje – to elementy, na które dziś stawiają obiekty dbające o samopoczucie kobiet w podróży.
Sztuka powitania kobiet w hotelu
Z myślą o kobietach, marka hoteli MGallery wprowadziła koncept „Inspired by her”, który obejmuje rozwiązania poświęcone ich dobremu samopoczuciu w podróży. Panie rezerwujące pobyt w jednym z hoteli sygnowanych tą marką mogą liczyć na specjalne udogodnienia, takie jak zestaw zawierający mini kosmetyczkę, opaskę do spania na oczy, lusterko, myjkę do ciała, spray do poduszek ułatwiający zasypianie, nawilżający krem do twarzy, balsam do ust i krem pod oczy. To rozwiązanie umożliwia kobietom podróżować z mniejszym bagażem, a jednocześnie zapewnia maksimum komfortu podczas pobytu w hotelu. Koncept „Inspired by her” pozwala też celebrować kobiecość w niesztampowy sposób.
Celebrowanie kobiecości
Przykładem miejsca w Polsce, kierującego się dewizą „Inspired by her”, jest 5-gwiazdkowy hotel The Bridge Wrocław MGallery. Poza standardowymi rozwiązaniami w ramach konceptu, obiekt proponuje autorskie koktajle stworzone specjalnie dla kobiet, np. aromatyczny koktajl Ceres serwowany jest we flakoniku perfum, a jego nazwa pochodzi od rzymskiej bogini urodzaju. To kompozycja z nutą jaśminu, bergamotki i wanilii, cytryny oraz żytniej wódki. Dodatkowo wrażenie robi fakt, że koktajl może być podawany w postaci mgiełki z atomizera flakonika.
– Koncept Inspired by her jest częścią DNA naszego hotelu i obejmuje nie tylko wybór usług i produktów stworzonych dla kobiet. To także doświadczenia, które pozwalają czerpać jeszcze większą przyjemność z pobytu. Łączą się z miksologią sensoryczną, czyli sztuką tworzenia i mieszania doznań, dzięki której można odkryć zupełnie nowe pokłady zmysłowości – mówi Marta Stawinska-Janiec, dyrektor ds. rozwoju biznesu w The Bridge Wrocław MGallery.
Moda w hotelu? Czemu nie?
Hotele często stanowią też przestrzeń kobiecych eventów. The Bridge Wrocław MGallery współpracuje m.in. z lokalną marką Wonder Affair, z którą stworzył pokaz miejskich spódnic, połączony z prezentacją oferty hotelu. W roli modelek pojawiły się partnerki biznesowe hotelu, ambasadorki marki, równie mocno związane z lokalnym rynkiem. Te działania z jednej strony wiążą się ze wspieraniem lokalnych biznesów prowadzonych przez kobiety, a z drugiej pozwalają wydobyć jeszcze więcej przyjemności z podróżowania.
Przestrzeń spotkań aktywnych kobiet
The Bridge Wrocław MGallery jest świetnym przykładem wykorzystania przestrzeni hotelowej do inicjowania spotkań aktywnych kobiet. – Mowa m.in. o podwieczorku z modą, który organizowaliśmy wspólnie z Muzeum Narodowym we Wrocławiu, zachęcając do obejrzenia wystawy „Galeria mody” poświęconej związkom mody i sztuki. W najbliższym czasie, z okazji Dnia Kobiet, zapraszamy na wernisaż fotografki Agaty Dobrzańskiej. Wydarzenie będzie dostępne dla publiczności 8 i 9 marca – mówi Marta Stawinska-Janiec.