W najnowszym rankingu TopMarka2021 Uniwersytet Wrocławski zadebiutował na 6. miejscu wśród polskich uczelni wyższych i na 130. miejscu wśród 500 najsilniejszych medialnie marek w Polsce.
W opublikowanym w dwumiesięczniku ”Press” 2 listopada rankingu, przygotowanym przez Press Service, sklasyfikowano 500 najsilniejszych medialnie marek z Polsce – po 10 z 50 najczęściej pojawiających się w mediach branż.
Uniwersytet Wrocławski pojawił się po raz pierwszy w tym prowadzonym od 14 lat zestawieniu – od razu na 6. Miejscu wśród uczelni wyższych. Wyprzedziły nas tylko trzy uczelnie warszawskie, uniwersytety z Krakowa i Poznania.
– Już samo pojawienie się w rankingu Top Marka to dla nas wielki sukces – mówi dr Katarzyna Uczkiewicz, rzeczniczka prasowa Uniwersytetu Wrocławskiego – Sukces tym większy, że wraz z Tomaszem Sikorą, kierownikiem Działu ds. Komunikacji Uniwersytetu Wrocławskiego, zaczęliśmy budować nową strategię medialną i wizerunkową zaledwie nieco ponad rok temu. Chcemy pokazywać naszych aktywnych, zaangażowanych, ambitnych studentów, naszych wybitnych badaczy, którzy są ekspertami w swoich dziedzinach i nie tylko uczą, ale też zmieniają świat. Nie byłoby to możliwe, gdyby nie nasz zespół, pracownicy Działu ds. Komunikacji, którym bardzo dziękujemy za ten rok.