fot. Adam Bystry
a

Zakochani w streetwearze i sneakersach wychodzą poza stolicę i spotykają się pod gołym niebem w samym centrum Wrocławia. Fizyczna galeria z dwóch najpopularniejszych w Polsce ulicznych hashtagów #JKDN i #STREETWEARNOMADS na Instagramie rozpocznie się 17-ego sierpnia i będzie dostępna do końca miesiąca.

Miejscem wydarzenia będzie sam środek i główny deptak Wrocławia, ul. Świdnicka od Rynku do ul. Kazimierza Wielkiego.

Dlaczego ulica? Bo właśnie w tej przestrzeni funkcjonują organizatorzy wystawy. Nie chcą wchodzić do pomieszczenia i czekać, aż ktoś przez przypadek zainteresuje się tym, co mają do powiedzenia i co mają do powiedzenia fani butów i mody ulicznej. Wolą ulicę, surową, piękną, żyjącą i oddychającą. Poza tym, outdooru tego typu nie zrobił do tej pory nikt w Polsce, a forma fizyczna, outdoorowa, to w tym momencie na pewno delikatny oldschool – a to właśnie lubią.

Organizatorom zależy na pokazaniu swojej zajawki ulicznemu podróżnikowi, osobie korzystającej z miasta, w sposób różny, niekoniecznie taki jak oni. Chcą, aby szeroka publiczność zobaczyła, że sztuka, kreacja, zainteresowanie może mieć najróżniejszy podmiot. ,,Chcemy, aby miasto doceniało młodych, doceniało tych, którzy za chwilę będą napędzali je swoją energią. Zmieniamy zatem bieguny galerii #JKDN i #streetwearnomads, która z ulicy przeniosła się do świata wirtualnego i przenosimy online do fizycznej wersji ulicy. Tam, gdzie jej prawowite miejsce.” – mówi Szczepan Radzki.

Dzięki przychylności Urzędu Miejskiego we Wrocławiu, ludzi życzliwych różnym inicjatywom, młodej ekipie udało się wejść z tematem niezwykle ciągle niszowym w Polsce, na jedno z najbardziej wizerunkowych miejsc w bardzo dużym mieście, mieście otwartym na kulturę, otwartym na różnorodność. Z kolei dzięki wsparciu partnera galerii – firmie Distance.pl udało im się dopiąć wszelkie detale.

Nie musieliśmy się długo zastanawiać. Współpracujemy ze sobą bardzo długo, wiemy na co stać chłopaków i jaki poziom prezentują. Distance chce być częścią takich projektów i działań – mówi Michał Machowicz, brand menedżer Distance.pl.

W galerii znajdzie się miejsce na dwadzieścia osiem fotografii rozstawionych wzdłuż ul. Świdnickiej na 14 specjalnie przygotowanych stojakach.

mat. Szczepan Radzki

Wasze komentarze

Komentarze

Sponsorowane
Poprzedni artykułAC Hotel Wrocław marki Marriott wkrótce zostanie otwarty
Następny artykułDarmowe kino plenerowe na dachu w Renomie
Redaktorka naczelna portalu. Zakochałam się we Wrocławiu od pierwszego wejrzenia. Kocham odkrywać nowe rzeczy i dzielić się nimi z innymi. Jeśli mam wybierać pomiędzy weekendem w hotelu SPA, a pokonaniem 200km w kilka dni na rowerze, to wybieram to drugie :) Jestem niepoprawną optymistką.