Drużyna Panthers Wrocław po mistrzowsku rozgrywa zakupy w Pasażu Grunwaldzkim. Zawodnicy przerzucają się propozycjami i chwytają najlepsze okazje. Wrocławskie centrum handlowe może pochwalić się bogatą ofertą dla mężczyzn: od odzieży, przez usługi, a na rozrywce kończąc.
PAN TERA KUPUJE W PASAŻU
– Dane statystyczne obalają mit, zgodnie z którym zakupy to głównie domena kobiet. W naszym centrum handlowym sprzedaż w sektorze produktów i usług dla mężczyzn stale rośnie. Panowie wprawdzie spędzają w obiekcie mniej czasu niż Panie, za to są bardziej zdecydowani, jeśli chodzi o decyzje zakupowe. Chętniej kupują też produkty, które mogą przymierzyć czy obejrzeć „na żywo”. W salonie oceniają jakość towaru oraz korzystają z rad doświadczonych sprzedawców. Zakupy w męskim wydaniu są przemyślane i dobrze skalkulowane. Ciekawą tendencją jest rosnące zainteresowanie usługami: od tych funkcjonalnych po „beauty”. Popularnością cieszą się też usługi fryzjerskie czy męski manicure. Klienci przede wszystkim cenią sobie kompaktowość Pasażu – w jednym miejscu mogą zrobić zakupy, zaserwować sobie nową fryzurę, napić się kawy, czy wybrać się do kina lub na siłownię – mówi Agnieszka Deron, menadżer ds. marketingu w Pasażu Grunwaldzkim.
Ambasadorem męskich zakupów w Pasażu Grunwaldzkim jest drużyna futbolu amerykańskiego Panthers Wrocław. Zawodników można zobaczyć w akcji nie tylko na boisku, ale również wybierających nową garderobę czy sprzęt elektroniczny. Futboliści wiedzą, jak zapunktować – filmiki z ich udziałem na Instagramie, Tik Toku Pasażu czy sesje publikowane na Facebooku mają licznych fanów. Klienci centrum handlowego chętnie sugerują się rekomendacjami graczy i wybierają proponowane przez nich produkty.
– Zdecydowaliśmy się na stałą współpracę z Pasażem Grunwaldzkim, ponieważ to tu często robimy zakupy. Nasi zawodnicy wpadają do centrum zarówno na szybkie, codzienne zakupy, jak i te nieco dłuższe, gdy trzeba uzupełnić braki w garderobie czy wybrać urodzinowy prezent dla partnerki. W Pasażu znajdują się też punkty sprzedażowe naszych sponsorów, takie jak food truck Tarczyński czy restauracja KFC. To idealne połączenie: wyprawa do restauracji, a potem udane zakupy. Badania wskazują, że głodni podejmujemy kompulsywne decyzje. Zatem zasada: najpierw hot dog potem w półki, sprawdza się idealnie – prezes Panthers Wrocław, Michał Latoś.
Bogata oferta Pasażu Grunwaldzkiego dedykowana męskiej klienteli obejmuje m.in. takie marki jak: Bytom, Lancerto, Lavard, Vistula, Wólczanka, Giacomo Conti, Levis, BIG STAR, Lee Wrangler, Ochnik. To także szereg sklepów sportowych m.in.: 4F, META, FOOT Locker, VANS, Mammut, Bergson, Alpine Pro oraz z ofertą mulimedialną np. Xiaomi, X-kom, Sony Centre, RTV EURO AGD i wiele innych.
Centrum handlowe otwarte jest od poniedziałku do soboty w godz. 9:00 – 21:00.