Pasaż Grunwaldzki proponuje oryginalny scenariusz Walentynek. Wrocławskie centrum zachęca klientów, by spędzili je w towarzystwie „Miśka”. I bynajmniej nie chodzi tu o rosłego mężczyznę, ale duże pluszaki, które symbolizują potrzebę budowania relacji społecznych.
Dodatkowo miłośnicy zakupów mogą liczyć na prezenty – m.in. karty podarunkowe, vouchery do restauracji i zestawy kosmetyków. Akcja MISIE CHCE NA ZAKUPY to nowa loteria w aplikacji mobilnej centrum handlowego.
MISIE CHCE NA ZAKUPY
Taką wygraną warto pochwalić się nie tylko „Miśkowi”! Każdy, kto w dniach od 14 do 26 lutego odwiedzi centrum handlowe, zrobi zakupy za min. 300 zł na max. 5 dowodach zakupu i w tym samym dniu zarejestruje je w aplikacji „Pasaż Grunwaldzki” w zakładce „MISIE chce na zakupy” może wygrać! Dowody zakupu można zarejestrować w zaciszu własnego domu lub będąc w centrum handlowym w towarzystwie sympatycznego „Miśka”.
JA TU Z MIŚKIEM PRZYSZŁAM!
Kim jest tajemniczy „Misio”? To niestandardowa odpowiedź Pasażu Grunwaldzkiego na standardowe podejście do Walentynek. W przestrzeni rozgościło się bowiem kilkadziesiąt wielkoformatowych pluszaków. Charakterne miśki można spotkać w strefach wypoczynkowych, strefie gastronomicznej Foodstacja, czy w kawiarniach.
– Akcja, poza dobrą zabawą połączoną z możliwością zdobywania nagród, ma aż dwa cele społeczne. Pierwszy z nich ma wpłynąć na postrzeganie Walentynek. Czy to wyłącznie święto dla par? Niekoniecznie. Dużo mówi się o samoakceptacji, która ma wpływ na wszystkie aspekty naszego życia: od relacji z ludźmi po sukcesy zawodowe. W tym kontekście chęć spędzenia Walentynek „samemu ze sobą” nie powinna wywoływać zdziwienia. I tu z pomocą przychodzą misie, w których towarzystwie można wypić smaczną kawę, wybrać się do kina, czy złapać oddech przed odwiedzinami w kolejnym salonie sprzedażowym. Zatem z pozoru prosta akcja w przyjazny sposób walczy ze stereotypami. Miśki mogą też pomóc oswajać się z obecnością w przestrzeniach publicznych po długim okresie izolacji społecznej. Ten „miękki” komunikat dotyka – pluszową łapką – ważnego zagadnienia społecznego – mówi Natalia Pucicka, manager ds. marketingu w Pasażu Grunwaldzkim.
MIŚKU, ZRÓB DZIUBEK!
Słodka focia z przystojnym Misiaczkiem to propozycja dla osób, które stawiają na niesztampowe pomysły w swoich mediach społecznościowych i mają apetyt na nagrodę w formie kart podarunkowych. Każda osoba, która zrobi sobie zdjęcie z maxi pluszakiem w Pasażu Grunwaldzkim i zamieści je na naszym Facebooku lub Instagramie weźmie udział w konkursie, w którym nagrodą będą udane zakupy – solo lub w towarzystwie „Miśka”.