Masz UrbanCard i nie korzystasz obecnie z MPK? Możesz anulować lub zawiesić bilet!

0
fot: mpkwroclaw.pl

NOWE ROZWIĄZANIE DLA OSÓB AKTUALNIE NIE KORZYSTAJĄCYCH  Z KOMUNIKACJI ZBIOROWEJ A MAJĄCYCH WAŻNE BILETY OKRESOWE

 Wprowadzono awaryjnie możliwość zawieszenia ważności biletu okresowego!

Pasażerowie, którzy zrezygnowali obecnie z podróży komunikacją publiczną mają nową możliwość – mogą zawiesić bilet okresowy. Wniosek w tej sprawie zainteresowani wysyłają drogą elektroniczną na adres bok@urbancard.pl

Obecnie mamy więc dwa rozwiązania w sytuacji rezygnacji z korzystania z komunikacji publicznej:

anulowanie lub zawieszenie biletu.

 Anulowanie:

Pasażer może zgłosić chęć anulowania biletu mailowo na adres bok@urbancard.pl. W zgłoszeniu konieczne jest podanie: numeru karty, imienia i nazwiska, rodzaju biletu, z którego chce zrezygnować. Pasażer otrzyma zwrot za niewykorzystaną część biletu na wskazany rachunek bankowy.

Zawieszenie biletu:

Pasażer będzie mógł zawiesić ważny bilet okresowy mailowo wysyłając zgłoszenie na adres bok@urbancard.pl. W zgłoszeniu konieczne jest podanie numeru karty. Karta jest blokowana w systemie. W celu odblokowania zawieszonego biletu, pasażer ponownie kontaktuje się z BOK (mailowo). Bilet jest przedłużany o ilość dni niewykorzystanych (dni niewykorzystane – to różnica dni pomiędzy datą zablokowania karty a datą ważności biletu z historii karty).

Wasze komentarze

Komentarze

Sponsorowane