CZY BYŁEŚ GRZECZNY W TYM ROKU? AKCJE CSR PASAŻU GRUNWALDZKIEGO

0

Czym jest odpowiedzialność społeczna marki? To więcej niż działanie na rzecz lokalnej społeczności. To angażowanie się w realne potrzeby mieszkańców w najbliższym otoczeniu.

W tym roku Pasaż Grunwaldzki podjął szereg działań, które z pewnością doceni sam Mikołaj.

100 SZYSZEK TO JUŻ LAS

Warto wiedzieć, co się dzieje po sąsiedzku. Jednym z działań, które wpisują się na listę dobrych uczynków jest mikro działanie o makro przełożeniu.

– W Pasażu Grunwaldzkim do działań CSR podchodzimy bardzo poważnie. Chcemy pomagać świadomie – w całej firmie są setki zaangażowanych osób, dzięki którym realizujemy założenia akcji „5 uczynków EPP”. Lista tych „dobrych uczynków” jest naprawdę długa a w skali całego kraju to realna, ogromna pomoc. Co więcej, podejmując działania charytatywne dbamy o to, by miały faktyczne przełożenie. Czasem jest to skala makro, a czasem mikro, ale tak naprawdę już mały gest może znaczyć wiele. Przykładem może być zakupienie „po sąsiedzku” ręcznie zdobionych szyszek. Do wsparcia starszej Pani, sprzedającej świąteczne rękodzieło, mobilizował wrocławian jeden z wiodących profili  w mediach społecznościowych.  Nie mogliśmy nie przyłączyć się do akcji. Szyszki już zdobią przestrzenie w naszym centrum. W naszych mediach społecznościowych zachęcamy do aktywnej pomocy. Jedna szyszka świata nie zmieni, ale razem możemy stworzyć las. – mówi z uśmiechem Natalia Pucicka, manager ds. marketingu w Pasażu Grunwaldzkim.

W ŚWIĘTA ZWIERZAKI MÓWIĄ LUDZKIM GŁOSEM

Pasaż Grunwaldzki to miejsce przyjazne zwierzętom. Na terenie centrum znajdują się naklejki informujące o możliwości zrobienia zakupów w towarzystwie pupila. Pasaż angażuje się również w liczne akcje na rzecz zwierząt. Tegoroczne działanie charytatywne zasili konto Dolnośląskiego Inspektoratu Ochrony Zwierząt, którego inspektorzy walczą o normalność i godne życie czworonogów. Do akcji mogą włączyć się również klienci. W jaki sposób? Wystarczy polubić post zamieszczony na fanpage’u Pasażu Grunwaldzkiego. Każdy „lajk” to jedna złotówka przekazana na pełną miskę dla podopiecznych DIOZ. Łącząc siły można przekazać aż 1000 zł na szczytny cel. Warto obserwować media społecznościowe Pasażu Grunwaldzkiego, by za sprawą jednego kliknięcia czynić dobro.

WIELKA PAKA DLA DZIECIAKA

Każde dziecko marzy o prezencie pod choinką, dlatego wspólnie z markami obecnymi w centrum handlowym zorganizowano akcję WIELKA PAKA DLA DZIECIAKA. Pięknie zapakowane prezenty, które są marzeniem wielu z nich, trafią w przedświątecznym tygodniu do wychowanków zaprzyjaźnionego z Pasażem Dziecięcego Domu. Akcja dobroczynna ma umilić podopiecznym świąteczny czas i wywołać uśmiech na dziecięcych twarzach. Tylko tyle i aż tyle. Dla darczyńców rozpromieniona szczęściem buzia to najlepszy podarunek, jaki mogą otrzymać w zamian.

Warto angażować się w działania na rzecz lokalnych społeczności, tym bardziej, że Mikołaj widzi wszystko!

Wasze komentarze

Komentarze

Sponsorowane
Poprzedni artykułMPK Wrocław podpisało umowę na nowe tramwaje PESA Bydgoszcz!
Następny artykułNowy kosmiczny mural we Wrocławiu! Powstał na Politechnice Wrocławskiej
Małgorzata Braszka
Redaktorka naczelna portalu. Zakochałam się we Wrocławiu od pierwszego wejrzenia. Kocham odkrywać nowe rzeczy i dzielić się nimi z innymi. Jeśli mam wybierać pomiędzy weekendem w hotelu SPA, a pokonaniem 200km w kilka dni na rowerze, to wybieram to drugie :) Jestem niepoprawną optymistką.