Po sukcesie jubileuszowej edycji, w ramach której zgłosiło się ponad 170 blogerów, rusza kolejna odsłona konkursu Blog Day. Już po raz szósty Pasaż Grunwaldzki chce wyszukać i nagrodzić najciekawsze blogi Dolnoślązaków. Zgłoszenia można przesyłać od 12 lipca do 7 sierpnia.
Organizowany od 6 lat Blog Day był pierwszą, lokalną inicjatywą promującą blogi prowadzone przez Dolnoślązaków. Konkurs nawiązuje do idei Międzynarodowego Dnia Bloga i Blogerów obchodzonego 31 sierpnia, która zachęca do polecania sobie nawzajem ciekawych adresów. W ubiegłym roku do konkursu zgłosiło się ponad 150 autorów, z których wyłoniono zwycięzców w 4 kategoriach i nagrodzono blog wybrany głosami internautów. Pierwszy etap tegorocznej edycji potrwa od 12 lipca do 7 sierpnia. Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy w tym terminie przesłać zgłoszenie zawierające nazwę bloga i swoje dane na adres zgloszenia@blogday.pl. Kategorie szóstej edycji to: „Moda i uroda”, „Kulinaria”, „Kultura i pasje” oraz „FotoBlog”.
– Blog Day Wrocław to idealna okazja dla blogerów, żeby zdobyć nowych czytelników. Już sam udział w konkursie pozwala na pokazanie bloga szerszej publiczności, natomiast wygrana w nim na pewno pomoże wypromować swoje miejsce w sieci – przyznaje Marta Hennig, autorka nagrodzonego w ubiegłym roku bloga codzienniefit.pl, jurorka tegorocznej edycji. W jury znaleźli się także: Dawid Tymiński, laureat Blog Day 2015, autor bloga secondhanddandy.pl, Bartek Sadowski – fotograf oraz dziennikarze – przedstawiciele dwóch wrocławskich redakcji. Jedna z nagród trafi także do autora bloga wybranego głosami internautów.
Finał Blog Day Wrocław odbędzie się 3 września. Gościem specjalnym będzie Paweł Tkaczyk, specjalista nowoczesnego marketingu i brandingu, prezes agencji brandingowej MIDEA. Każdy zwycięzca otrzyma statuetkę i nagrodę o wartości 500 zł ufundowaną przez Pasaż Grunwaldzki.
Szczegółowe informacje dostępne są na stronie www.pasazgrunwaldzki.pl oraz na www.facebook.com/BlogDayWroclaw.
mat. prasowe organizatora