Port Lotniczy we Wrocławiu cieszy się najlepszą opinią pasażerów wśród polskich lotnisk. W stworzonym na podstawie opinii Google rankingu przygotowanym przez portal fly4free.pl port zajął pierwsze miejsce. Średnia ocen blisko 9 tysięcy pasażerów wynosi 4,4 w pięciostopniowej skali.
– Głównym celem naszej pracy jest zapewnienie pasażerom maksymalnego komfortu podczas każdej wizyty na lotnisku. Pierwszy lot potrafi być stresującym doświadczeniem, a zaangażowanie personelu lotniska skutecznie wspiera podróżnych. Cieszę się, że nasze starania dają rezultaty i są doceniane przez pasażerów, którzy tak pozytywnie oceniają efekty naszej pracy. To dla nas wyróżnienie i motywacja do utrzymywania najwyższego standardu jakości obsługi – mówi Cezary Pacamaj, prezes zarządu Portu Lotniczego Wrocław.
Miniony rok to wyśmienity okres dla wrocławskiego lotniska. Ukoronowaniem wzmożonej pracy było ustanowienie rekordu 3 891 553 obsłużonych pasażerów. Podróżni doceniają nie tylko rozwijającą się ofertę lotów, ale także rozwiązania mające na celu zapewnienie maksymalnego komfortu podróży. Potwierdzeniem jest średnia ocen na poziomie 4,4 uzyskana w opiniach Google, która plasuje Port Lotniczy Wrocław na pierwszym miejscu wśród polskich lotnisk.
Szereg udogodnień dla pasażerów
Najczęściej wymienianą zaletą lotniska jest komfort. Podróżni zwracają uwagę na wygodne i bardzo intuicyjne oznakowanie, które ułatwia poruszanie się po lotnisku, a także schludny wygląd i organizację przestrzeni. Wśród niemal 9 tysięcy opinii, szczególnie często pojawiają się komentarze na temat braku kolejek i wysokiego standardu obsługi podczas kontroli bezpieczeństwa.
– Atrakcyjna siatka połączeń jest oczywiście bardzo istotna, ale pasażerowie oceniając polskie lotniska na bieżąco, biorą pod uwagę całość doświadczenia jakie towarzyszy im przed w trakcie i po podróży. Dlatego dokładamy wszelkich starań, żeby wizyta w Porcie Lotniczym Wrocław była jak najlepiej zorganizowana – zaznacza Karol Przywra, wiceprezes zarządu Portu Lotniczego Wrocław.
Udogodnieniem dla pasażerów jest także położenie lotniska oraz jego skomunikowanie. Na tle reszty kraju, Port Lotniczy we Wrocławiu jest położony wyjątkowo blisko miasta. 10 kilometrów to dystans dzielący terminal i centrum, do którego można dostać się bezpośrednio autobusem oraz taksówką w ciągu mniej niż 30 minut. Port oferuje również położony obok terminala parking z możliwością rezerwacji miejsca online.
Lotnisko przyjazne każdemu
Port Lotniczy Wrocław oferuje szereg rozwiązań dla pasażerów, którzy po raz pierwszy korzystają z jego usług. Wszystkie niezbędne informacje są dostępne na stronie internetowej, a na dodatkowe pytania odpowiada chatbot – narzędzie oparte na technologii OpenAI, ułatwiające między innymi znalezienie odpowiedzi na pytania. Pasażerowie mogą też skorzystać ze specjalnej usługi meet&assist, dzięki której otrzymują wsparcie podczas całego procesu przygotowania do lotu podczas przygotowań i odprawy. Osoby korzystające z meet&assist mają również do dyspozycji komfortowy lounge z idealną przestrzenią do odpoczynku czy też pracy przed podróżą.