Wyjątkowe lajfstajlowe centrum handlowe z 4-gwiazdkową jakością usług

– Wroclavia – zlokalizowana w samym sercu miasta, które słynie ze znakomitego połączenia tradycji z nowoczesnością – realizuje przyświecający Unibail-Rodamco cel jakim jest stworzenie unikalnego, dostosowanego do potrzeb projektu, który wykorzystuje całe nasze międzynarodowe doświadczenie w dziedzinie najwyższej jakości zakupów.  Wroclavia oferuje mieszkańcom Dolnego Śląska najlepszą w swej klasie jakość obsługi, wyjątkowy nastrój i liczne wydarzenia specjalne. Głęboko wierzymy, że będzie to dla naszych gości naprawdę niezwykłe miejsce – mówi Arnaud Burlin, dyrektor zarządzający Unibail-Rodamco na Europę Centralną.

1

 

5

Miejsce spotkań i rozrywki: Grand Kitchen, Cinema City, Fikołki

Nowe centrum handlowe Wrocławia zostało stworzone, by spełnić wieloaspektowe oczekiwania klientów: prawie jedną piątą powierzchni Wroclavii przeznaczono na rozrywkę i gastronomię. Na poziomie +2, w sąsiedztwie zajmujących ponad 4 tys. m² całorocznych zielonych tarasów, goście będą mogli odkryć ciekawie zaaranżowaną, przestronną strefę Grand Kitchen. To miejsce, gdzie można się delektować najlepszymi potrawami z całego świata, serwowanymi przez międzynarodowe i lokalne restauracje. Grand Kitchen jest idealnym miejscem dla miłośników dobrej kuchni, odpowiednim zarówno na wspólny rodzinny obiad, jak i spotkania biznesowe, czy towarzyskie. Tuż obok Grand Kitchen znajduje się jedyne w Polsce kino, które w 20 klimatyzowanych salach oferuje tak szerokie spektrum rozrywki (m.in. z pierwszą w mieście salą IMAX®). Nowe centrum handlowe Wroclavia zaprasza również wszystkie dzieci, które mogą przyjemnie spędzić czas w sali zabaw Fikołki.

 4

Najwyższa jakość oferty: premiery rynkowe, sklepy flagowe i popularne sieci

Na 64 tys. m² powierzchni Wroclavii znajduje się 181 sklepów, restauracji i miejsc rozrywki. Najemcy zostali dobrani wyjątkowo starannie, dzięki czemu na gości czeka doskonała oferta, która odpowiada zróżnicowanym potrzebom.

Znane marki, które były nieobecne w mieście przed otwarciem Wroclavii, to m.in. Sfera, Forever 21, Uterqüe, Steve Madden, czy Estée Lauder.

Wśród pozostałych najemców znajdują się najpopularniejsze sieci odzieżowe prezentujące pełne spektrum swoich marek: polska grupa LPP (m.in. Reserved, Mohito i Cropp) oraz międzynarodowa grupa Inditex (m.in. Zara, Bershka, Massimo Dutti i Stadivarius). Flagowe sklepy otworzą we Wroclavii m.in. Peek & Cloppenburg, H&M, CCC, Kazar, czy New Look. W centrum znajdą się też liczne sklepy z biżuterią, bielizną i kosmetykami oraz oferta spożywcza, sportowa, wnętrzarska i multimedialna.

2

Wyprzedzając oczekiwania klientów – 4-gwiazdkowa jakość usług

We Wroclavii wszystko jest stworzone tak, by każdy gość mógł cieszyć się jak najłatwiejszą i jak najprzyjemniejszą wizytą. Znakiem rozpoznawczym Wroclavii jest unikalna jakość obsługi, firmowana 4-gwiazdkowym znakiem jakości Unibail-Rodamco. Klienci centrum mogą korzystać m.in. z: bezpłatnego i nieograniczonego dostępu do szybkiego Wi-Fi, aplikacji mobilnych, możliwości ładowania baterii samochodów elektrycznych i skuterów, a także szeregu usług dla rodzin (pokój przyjazny dzieciom, specjalne wydarzenia dla dzieci, opaska tożsamości, wypożyczalnia wózków-samochodzików). Mogą również przystąpić do programu lojalnościowego, który przynosi rozliczne korzyści, takie jak dostęp do atrakcyjnych zniżek i ofert specjalnych oraz bezpłatnych porad stylisty.

6

Nowoczesna i ekologiczna architektura

Budowa nowego centrum handlowego Wroclavia trwała dwa i pół roku, od kwietnia 2015 r. W wyniku wartej 240 mln EUR inwestycji powstał imponujący, wielopoziomowy i wielofunkcyjny obiekt, z podziemnym dworcem autobusowym.

Celem twórców Wroclavii było wykreowanie unikalnej koncepcji architektonicznej, która stanie się ponadczasowym punktem odniesienia. Budynek został zaprojektowany przez polską firmę IMB Asymetria, a wnętrza to dzieło wiodącej paryskiej pracowni Saguez&Partners. Inspiracją dla projektu była natura, a w szczególności ponad 300-letni dąb „Przewodnik”, który wita gości przy wejściu głównym zlokalizowanym u zbiegu ulic Borowskiej i Suchej. Kształt wnętrz nawiązuje do płynącej przez Wrocław Odry, jej wysp oraz mostów. Zarówno na zewnątrz jak i wewnątrz zastosowano najwyższej jakości naturalne materiały i formy (m.in. drewno i marmur), które podkreślają reprezentacyjny charakter budynku i stosowaną w projekcie zasadę zrównoważonego rozwoju. Wyróżnikiem nowego centrum są iluminowane elewacje z efektem trójwymiarowości, wykorzystanie w szerokim zakresie przyjaznego dla odwiedzających światła dziennego, szklane wejścia oraz ich zadaszenia wykonane z niezwykle trwałego materiału GRP.

Już w listopadzie 2017 r. w budynku Wroclavii otwarty zostanie nowoczesny dworzec autobusowy Polbus PKS – o europejskim standardzie, niezwykle funkcjonalny i w pełni dostosowany do potrzeb Wrocławia.

– Wroclavia przywraca okolicy dawny wielkomiejski charakter, a powiązanie dworca autobusowego z odrestaurowanym dworcem głównym PKP i przystankami komunikacji miejskiej tworzy nowoczesny, wygodny węzeł przesiadkowy – mówi Arnaud Burlin.

 

Wasze komentarze

Komentarze

Sponsorowane
Poprzedni artykułWrocław otrzymał tytuł Sportowego Miasta Roku
Następny artykułCinema City Wroclavia – najbardziej zaawansowane technologicznie kino we Wrocławiu [ZDJĘCIA]
Założyciel serwisu Kocham Wroclaw.